macam2 daaa

Posted on February 15, 2010

0


(ni aku amek kat sini, terpulanglah mcm mana korang nak judge)

Weiii… Mat Sembab… lu pergi mana…? Meh sini baca kat bawah ni… betul apa yang lu cakapkan tu… patut la.. puak2 lu dan termasuk lu sekali kecoh nak mampus… macam lah kalau takda perarakan Maulidul Rasul tu jatuh kepada hukum dosa besar… perghhh… mana punya hukum Islam Sekular yang lu orang puak2 umno ikut gua pun tak tau…

Kalau gua tanya lu… dengan pakaian yang penuh Sopan Santun cara Islam Sekular ni… apa hukumnya pula..?
Kecoh betul aarrr… puak2 sekular nih…. benda depan mata buat2 buta… benda yang jauh celik pulak mata diorang… apa ilmu diorang pakai dan belajar di mana…? Takan belajar dari zionis Israel kot…..