Hangat Hangat Hangat

Posted on February 19, 2010

0


hangat….

pagi td, seorang informer rakan aku dari Terengganu mengirimkan video kat aku, video kisah Presiden PAS menyelamatkan orang yg lemas tempoh hari…

agak menarik utk di tonton (aku tatau la kalau da ada kat tenet, maklumlah, aku taleh nak tgk you Tube thru internet)

apa2 pun, tu sekadar pemberitahuan jer…hahaha

(tetibe masuk box aku vdeo tuh…tape la, leh simpan wat kenangan kan)

tatau la hangat lagi ke tak..tapi aku nampak mcm aku agak ketinggalan jer..ngahaha..tape la..

Posted in: Uncategorized