APCO yang mengecohkan

Posted on April 7, 2010

0


“ko tau tak pasal APCO? citer skit kat aku”

mesej gTalk yang masuk pada satu malam, dari kawan aku, seorang jurutera pelatih di salah sebuah syarikat terkemuka di dunia

Apa itu APCO?

APCO ni mcm consultant la (apa yg aku paham bila aku pergi kat website diorng)

About APCO Worldwide

Client service not only drives us, it defines us. At APCO Worldwide, we address clients’ interests and objectives through communication and public affairs consulting, combining a global perspective with local expertise to understand the issues, events and trends that impact businesses and organizations around the world……. nak baca lebih lanjut? klik di sini

tapi ari tu, kecoh satu malaysia, bila mana dikatakan ada perkaitan antara 1Malaysia ngn 1Israel, lebih2 lagi bila di panaskan oleh DSAI di parlimen tempoh hari

betul ke? aku tatau betul ke tak, wallahualam..

tapi aku terjumpa beberapa dokumen…baca la…

APCO berurusan dengan kerajaan Malaysia di sini

letter of acceptance from the gov of Msia

APCO berurusan dengan Israel di sini

anda sudah melihat? anda menilainya…

Hancor Zionis…